زبان روسی شیرینه نه؟؟

 

Я хочу спросить.
می خواهم بپرسم.
Я могу сказать.
می توانم بگویم.
Я люблю читать.
من خواندن را دوست دارم.
Сын умеет плавать.
پسرم شنا بلد است.
Я хочу позвонить.
می خواهم تلفن کنم.
Я прошу вас сесть.
خواهش میکنم بنشینید.
Мы начали работать.
ما کار را شروع کردیم.
Я не умею танцевать.
من رقص بلد نیستم.
Ты можешь сказать, кто это?
تو می توانی بگویی این کیه؟
Я не знаю.
نمی دانم.
Маша, я хочу спросить: как ты думаешь, кто это?
ماشا، می خواهم سئوالی بپرسم: چی فکر میکنی، این کیه؟
Я думаю, что это Микки-Маус.
فکر کنم این میکی-مائوس باشد.
Я могу войти?
می توانم وارد بشوم؟
Пожалуйста.
خواهش می کنم.
Ты любишь танцевать?
تو رقصیدن را دوست داری؟
Не очень. Я люблю смотрить. А ты?
نه خیلی. تماشای آن را دوست دارم. و تو؟
Я очень люблю танцевать.
من خیلی از رقصیدن خوشم می‌آید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 27 فروردين 1394برچسب:, | 13:34 | نویسنده : سید جلال فاطمی |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.